Ons Paradijs

Na exact 1 jaar bouwen zijn we op vrijdag 12 mei verhuisd naar ons paradijs 🍾🏡

Zoals je op de foto’s kan zien is er wel nog wat werk, plinten, afwerking ramen, verlichting, deuren, tuin,… Maar alles op z’n tijd. Laat ons nu al maar even genieten van hetgene dat we al bereikt hebben. We kunnen binnenkort dan uitkijken naar nieuwe spullen (oa nieuw bed) en de verdere afwerking. Zo vallen we niet in een zwart gat 😉

Helaas is niet alles van een leien dakje verlopen. De plakker, Nico Debeer van Mantiro, die de afwerking boven de ramen en venstertabletten nog moest komen doen was van de aardbol verdwenen. Twee weken voor verhuisdatum beantwoordde hij geen telefoons/mails van onze architect en onszelf. Hij verzekerde ons nadien tot tweemaal toe dat hij zéker ging komen afwerken. Niemand gezien. Een aantal dagen na onze verhuis had hij aan onze architect laten weten dat hij niet meer ging komen afwerken, hij stopte de samenwerking. Geen leuk nieuws dus. Hij verzekerde dat het niet om financiële redenen was. Blijkbaar had hij een aantal klachten ontvangen van mensen die beweerden dat er gestolen werd. Hij had aan iedereen zijn ontslag gegeven. Hierdoor kon hij het werk dat hij aangenomen had niet meer alleen bolwerken.
We moeten dus op zoek naar iemand die de pleisterwerken nog komt afwerken. Als er iemand tips heeft, we horen het graag ☺️

Ook Telenet liet ons met een grote ontevredenheid achter. Ongeveer één maand voor onze verhuis vulden we via de website een online formulier in om onze verhuis door te geven en werken + installatie internet+tv aan te vragen. Tot onze grote verbazing kon dit ingepland worden op de dag van onze verhuis, 12 mei. In de namiddag komt er inderdaad iemand langs die ons al snel teleursteld. Er dient een tap geplaatst te worden buiten aan de paal. Die is momenteel nog niet aanwezig dus de medewerker kan ons niet helpen. Frustrerend want via het online formulier hadden we nochtans doorgegeven dat het om een nieuwbouw ging… Na minstens 30 min aan de lijn met de klantendienst wordt er een nieuwe afspraak vastgelegd op woensdag 16 mei. In de namiddag komt er voor de 2de keer een medewerker van Telenet langs. Die brengt hetzelfde verhaal, er werd nog steeds geen tap geplaatst dus hij kan geen werken uitvoeren. Frustratie 2.0!! Na opnieuw minimum 30 min aan de lijn te hangen met de klantendienst wordt een 3de afspraak gemaakt op dinsdag 22 mei. Derde keer, goeie keer zeggen ze toch? En JA EINDELIJK , WE HEBBEN WIFI EN TV EN EEN VASTE TELEFOON !! 🎉

Vandaar dus dat onze blogpost een beetje vertraging opgelopen heeft 😅


Geniet mee van ons mooi paradijs:

Veel dozen zijn ondertussen al weg, het is wel nog wat kamperen in afwachting van het nieuw bed.


 

 XOXO happy home owners 😍☺️

 

 

Advertenties

10 reacties op ‘Ons Paradijs

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s